Răspunsuri

2014-11-01T09:42:03+02:00
Pai logic ar fi cat timp "traieste" opera
Nu imi esti de ajutor :)))
e corect doa ca tu puteai saformulezi corect raspunsul
e acelasi inteles ca la fata care a mai raspuns
Pentru ca intro opera, personajele traiesc atit cit traieste opera. Cit timp ea este citita nu moare, iar daca nu o citeste nimeni,dispare adica se uita atit opera cit si personajele sale, precum la tine ar fi furnica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T09:43:28+02:00
O furnica dintr-o opera literara traieste cat doreste autorul , adica o perioada mai scurta sau mai lunga de timp
1 5 1