Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T09:23:21+02:00
Numele Evelin poate proveni din latinescul "avis", ce inseamna pasare. In forma sa englezeasca Evelyn, numele este de origine normanda, provenind din forma Aveline, Ava. Poate fi si o unire a numelui Eva in varianta sa englezeasca (Eve) cu terminatia "-lin".
1 5 1
2014-11-01T09:23:24+02:00
In America Evelyn inseamna viata, In Franta este un simplu nume de fata fiind derivat de la o forma veche ,,aveline'' care insemna alune :D