Răspunsuri

2014-11-01T08:12:20+02:00
Veste = plovere, haine                                                                                        ajunse= venite                                                                                                   junete = ????? 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-01T08:24:12+02:00
Veste = depinde de context deoarece veste poate insemna haina, dar si veste adica o noutate
ajunse=venise
junete =tanar
1 5 1