Identificati numeralele colective din textele de mai jos si analizati-le :
a) Ochila atunci se ie si el dupa Harap-Alb si pornesc tuscinci inainte .
b) Si mananca ei la un loc tustrei , pana ce gatesc de mancat toate cele cinci paini .
c) Amandoi prietenii si-au strambat nasurile unul catra altul . S-au imbratisat .
d) Dupa aceasta au iesit amandoua imparatesele in gradina ca sa se plimbe .
e) In cateva zile , toti patru peretii erau lipsiti si varuiti .
Va rog sa ma ajutati !!!!

2

Răspunsuri

2014-03-03T10:26:38+02:00
Tuscinci
tustrei
amandoi
amandoua
toti
11 3 11
indirecte*
mersi
Macar da-mi exemplu de o analiza ! Te rog!!!!
Suscinci este subiect.exprimat prin numeral colectiv
Tuscinci*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T10:27:51+02:00
A)tuscinci
b) tustrei
c)amandoi
d)amandoua
e)toti patru
de analizat e simplu te descurci
16 3 16