Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-01T05:11:16+02:00
12 muchii in total
laterale: 4 daca le consideram doar pe cele din inaltime
             8 daca le consideram si pe cele din inaltime si pe cele din baza de sus si baza de jos
8 4 8
2014-11-01T06:52:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Paralelipipedul dreptunghic are 4 muchii laterale.