Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T22:55:17+02:00
Stiind ca ce ? Cacnai nevoie :)
Da punct inseamna ori ????
raspunde
Raspunde la intrebare cas nelemurit punctul inseamna x adica ori raspunde si iti fac
da
da punctul inseamna inmultire
2014-10-31T22:57:45+02:00
Ce???????????????????????????????
x.(x+1)+(x+1).(x+2)=98
raspunde
x.(x+1)+(x+1).(x+2)=98 (2x+x)+(2x+3)=98 3x+2x+3=98 5x+3=98 5x=98-3 5x=95 x=95:5 x=19
da rezultatul trebuie sa-ti dea 6
raspunde!!!!