Răspunsuri

2014-10-31T22:53:04+02:00
Dupa parerea mea telefonul mobil il putem folosi in timpul liber sau in pauze dar nu in timpul scolii deoarece ne poate distrage atentia  :-?? in loc sa invatam stam si ne jucam pe el sau facem alte lucruri ...  
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T22:55:41+02:00
       Nu-mi mi-as putea inchipui viata fara mobil. Mi se pare ingrozitor sa depinzi de un telefon fix. In primul rand, telefonul fix nu-ti ofera mobilitate, adica daca astepti un telefon important trebuie neaparat sa stai in casa. Iar daca acesta intarzie sa sune la ora stabilita chiar ca ti s-au dus toate planurile din ziua aceea. 
      Telefonul mobil il poti lua cu tine si poti fi gasit in orice colt al tarii sau al lumii. Daca ai o urgenta suni repede acasa sau un prieten.
       In concluzie telefonul mobil este o necesitate nu un moft.
5 5 5