Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T21:11:56+02:00
Prietena mea este foarte pasionata de shopping. Ii place foarte mult sa fie in pas cu moda deci trebuie sa faca cumparaturi mai tot timpul. Recunosc ca nu prea imi place sa ma duc cu ea. Ma poarta in toate magazinle si chiar daca nu cumpara ii place sa vada tot ce este nou. Eu presupun ca aceasta pasiune a mostenit-o de la mama sa care si ea la randul ei este tot asa. Le place cel mai mult sa faca cumparaturi impreuna. Chiar au gusturi asemanatoare. Pana la urma este fata si cam orice fata ar trebui sa aiba aceasta pasiune, dar persoanele sunt diferite.  Dar si asa este prietena mea si imi este draga in continuare asa cum este ea.
9 4 9
2014-10-31T21:15:40+02:00
Corina are 1,64 m(inaltime), este blonda , ochii albastri ii place sa faca shopping daca iese in oras ,  isi cumpara de fiecare data cate ceva . 
Corina stie sa asorteze si sa fie la moda . 
Mie imi place de ea pentru ca este draguta stie sa se comporte , sa fie de gasca , sa se distreze si pentru ca isi cumpara oricand , ce doreste ea.

6 3 6