Răspunsuri

2014-10-31T21:14:47+02:00
Un nr se poate termina in cifra 0,1,2,3,4,5,6,7,8 sau 9
0^2=0
1^2=1
2^2=4
3^2=9
U(4^2)=6
U(5^2)=5
U(6^2)=6
U(7^2)=9
U(8^2)=4
U(9^2)=1
Observam ca ultima cifra a unui patrat perfect este una din cifrele 0,1, 4, 5 ,6, 9
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T21:24:00+02:00
  u(n)=0  1  2  3  4  5  6  7  8  9
u(n²) =0  1  4  9  6  5  6  9  4  1
deci, u(n²)∈{0;1;4;9;6;5}
asa ne-a invatat...