Răspunsuri

2014-10-31T21:02:43+02:00
Pa; la revedere:-formule de icheiere
Salut!;Buna;Norok;-formule de initiere
cauta un subiect foarte interesant.....-formula de mentinere

15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T21:07:47+02:00
Buna dimineata/buna ziua/buna seara!
Buna!
Hello!
Salut!Ce mai faceti?
Nu va suparati.M-ar interesa...
Va rog,puteti sa imi dati o informatie?
Imi dati voie, va rog,sa...
Caut strada......Ma puteti orienta?
Multumesc!
Cu multa placere!
La revedere!
Pe maine!
13 4 13