Răspunsuri

2014-10-31T21:06:55+02:00
Ploile  plecase vantul venise.
ca pana acuma nu o scri acuma -o so apucat si ea a scrie
copietoare mai esti mai auzit!!!!!!!!!!!!!!!
o mare copietoare!!!!!!!!!!!!!
tie tot iti multumesc
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T21:11:21+02:00
Acel grupulet de prescolari se joaca in casuta.

- grupulet = format pri derivare cu sufixul -ulet de la substantivul grup
- prescolari = format prin derivare cu prefixul pre- de la substantivul scolari (cuvant de baza)
- casuta = format prin derivare cu sufixul -uta de la substantivul casa
1 5 1