Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T20:47:07+02:00
      Datorita existentei pericolului unor accidente. Daca da cineva cu mingea in geam, de exemplu si se afla in apropiere elevi, acestia pot fi grav accidentati.                 Geamurile securizate sunt mult mai sigure si nu-ti pun viata in pericol.
2014-10-31T21:29:15+02:00
Datorita existentei pericolului unor accidente. Daca da cineva cu mingea in geam, de exemplu si se afla in apropiere elevi, acestia pot fi grav accidentati.