Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T09:48:01+02:00
1)De ce nu este bine sa torni apa fierbinte intr-un pahar(sau borcan)din sticla aflat la temperatura camerei?
2)De ce nu este indicat sa bei lichide foarte reci sau foarte calde?
3)Urmarind experimental dilatarea unei bare s-a  obtinut  dependenta dintre variatia lungimii(Δl)si  variatia temperaturii(Δt),reprezentata in graficul de mai jos.(1)
a)stiind ca Δt₂=2Δt₁,gaseste relatia dintre Δl₂ si Δ₁
b)Ce valoare are raportul Δt₃/Δt₁ daca Δl₃=2,5 Δl₁?
4)in graficul de mai jos(2) este reprezentata variatia volunmelor a doua corpuri solide ,1 si 2 in functie de Δt.Care dintre corpuri s-a dilatat mai mult pe acelasi  interval de temperatura?
Nu chiar asa.Sa fie matematice si complicate.
2014-03-03T09:55:20+02:00
Acesta este un model de test
daca ai manualul de la Radical in acestasunt mai multe probleme de calcul matematic legate de variatia de volum /densitate,dilatare liniară(problema 10 chiar este interesantă),iar completare este culegerea tot de la radical pentru cls 6(autor Doina Turcitu si altii)