1).alcatuiti enunturi cu 3 termeni ai familiei lexicale a cuvantului a sti
2).subliniati doar termeni care apartin familiei lexicale a cuvantului alb;
albeata ,albina,albie,alburiu,albus,albez,albastru,(a) inalbi,inalbitor,inalbire

2

Răspunsuri

2014-10-31T20:13:13+02:00
1) 1. El este atotstiutor.
    2.Lui ii place stiinta.
    3.Cuvantul este nestiut de elevi.
2) albeata, alburiu, a inalbi, inalbitor , inalbire
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T20:14:08+02:00
1. Stiutorul a luat nota buna.
    A stii multe lucruri te v-a ajuta in viitor.
    Nestiutorul nu a stiut o inmultire.

2. albeata; albie; (a) inalbi; inalbitor; inalbire; alburiu; albez
3 4 3