Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T20:03:27+02:00
     Dracula este un personaj fictiv, adica n-a existat, asa ca poti s-o faci cum vrei tu.
Aham...
poti s-o faci cu parul negru si lung,cret sau drept cum iti place;cu ochii rochii,stralucitori;cu dinti lungi si ascutiti;cu o rochie lunga cu negru si rosu si daca mai vrei sa adaugi ceva;pantofi inalti si lungi de culoare neagra;si la restul te mai gindesti
2014-10-31T20:10:53+02:00
Cu dinti in haine rozov negru par pe spate in dungi negre cu roz ochii cu roz si cu un liliac pe umar la fel si pantofi inalti negri si rochia la fel si lunga cu taietura.Sper ca ti-am fost de ajutor
poti s-o faci cu parul negru si lung,cret sau drept cum iti place;cu ochii rochii,stralucitori;cu dinti lungi si ascutiti;cu o rochie lunga cu negru si rosu si daca mai vrei sa adaugi ceva;pantofi inalti si lungi de culoare neagra;si la restul te mai gindesti