Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:57:29+02:00
DOOM=Dictionar ortografic ortoepic si morfologic (al limbii romane)
UNESCO=United Nations Education, Science and Culture Organization (Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură)
UNICEF=United Nations Childrern's Fund(Fondul pentru Copii al Natiunilor Unite)
OZN=Obiect Zburator Neindentificat
MAI=Ministerul Apararii Interne
BCR=Banca Comerciala Romana
2014-10-31T20:03:19+02:00
Doom-dictionarul ortografic,ortoepic si morfologic (al limbii romane);
unesco-united nations ,science and culture and organization;
unicef-united nations children's fund;
ozn-obiect zburator neindentificat;
mai-
bcr-banca comerciala romana
Ma bucur daca ti-am fost de folos!