Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:45:29+02:00
Gura-casca = compunere prin alaturare
Fat-Frumos = compunere prin alaturare
Tarom = compunere prin abreviere
a binevoi = compunere prin sudare 
sud-american = compunere prin alaturare
sus-numit = compunere prin alaturare
vita de vie = compunere prin alaturare
Valea Prahovei = compunere prin alaturare
oricare = compunere prin sudare
CRF = compunere prin abreviere (poate CFR)
douazeci = compunere prin sudare
rauvoitor = compunere prin sudare.

*Compunerea prin sudare se mai numeste compunere prin contopire*
2014-10-31T19:55:14+02:00
Gura-casca = Compunere Prin Alaturare
Fat-Frumos = Compunere Prin Alaturare
Tarom = Compunere Prin Abreviere
A binevoi = Compunere Prin Sudare 
Sud-american = Compunere Prin Alaturare
Sus-numit = Compunere Prin Alaturare
Vita de vie = Compunere Prin Alaturare
Valea Prahovei = Compunere Prin Alaturare
Oricare = Compunere Prin Sudare
CRF = Compunere Prin Abreviere 
douazeci = Compunere Prin Sudare
Rauvoitor = Compunere Prin Sudare.