Răspunsuri

2014-10-31T19:23:10+02:00
In introducere trebuie sa scrii numele si autorul 
in cuprins trebuie sa descrii sau sa dai exemple de versuri depinde
Iar in final sa iti spui opinia ta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:30:54+02:00
1) Transformi vorbirea directa in vorbire indirecta; 2) Transformi persoanele intai si a doua in persoana a treia; 3) pastrezi acelasi timp verbal (prezentul sau perfectul compus)