1).Subliniati din lista urmatoare doar cuvintele,formate cu sufixe:stiuca,stiulete,brutar,taranesc,noroi,inelar,antilopa,soare.
2).indentificati preficxele si aratati ce sens dau ele cuvintelor :anticomunist,extraterestru,prescolar,contraindicat,arhicunoscut

2

Răspunsuri

2014-10-31T19:17:53+02:00
2.anti-comunism (anti- impotriva)
extra-terestru (extra- ,,din afara'' Terrei)
pre-scolar (pre- inainte de scoala)
contra-indicat (contra- impotriva/nu este indicat)
arhi-cunoscut (arhi- foarte cunoscut)
1.Sunt asa:Brutar-brut+ar,taranesc+taran+esc,noroi,inel.

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:28:45+02:00
1) Cuvinte formate cu sufix : stiuca, stiulete, brutar, taranesc, noroi , inelar
antilopa , soare.
2)(anticomunist)-anti =contra sau ne.. 
(extraterestru) extra=mai mult decat..(exemplul tau- terestru ) 
(prescolar ) pre= cu o etapa inainte  
(contraindicat) contra= ne..., anti..
(arhicunoscut)-arhi= foarte...(cunoscut)
P.S. Sufixul se asaza intotdeauna dupa cuvant nu inaintea lui . Asta pentru cultura ta generala .
Comentariul a fost şters
gata
Daca ar avea sufix ar trebui neaprat sa fie cuvant derivat .Deci daca tu presupui ca acest cuvant are sufix... spune-mi si mie care este radacina si.. sufixul acestui cuvant si de la ce cuvant a fost derivat ?
De ce gata ? Scuza-ma daca te deranjez . Eu incerc doar sa o fac sa inteleaga !