Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:09:36+02:00
(a+b+c):3=12
a+b+c=36
5+7+c=36=>c=36-12
c=24
nu e corect,deoarece sunt trei numere nu doua.se imparte la 3
(a+b+c):3=12
a+b+c=36
5+7+c=36=>c=36-12=24
deci nu am gresit!
2014-10-31T19:10:39+02:00
(a+7+5):3=12
a+7+5=36
a+12=36
a=24

nu stiu dar nu trebuie sa iti dea rezultat 12?
dar sunt 3 numere. nu se imparte la 2, ci la 3!!!!!!
dar pana la urma cine l-a facut bine?
cred ca eu, dar cea care a dat celalalt raspuns s-a corectat
Comentariul a fost şters