Răspunsuri

2014-10-31T19:07:25+02:00
Cal-roib,tras de par-fals , apa de colonie-parfum,slab de inger-fricos, a intoarce pe dos- a inselaa  ,ma umbla cu ocaua mica - a pacali , cap patrat-prost , braul cerului-curcubeu,sticla-bidon,a-si lua talpasita-a fugi SINONIME

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-31T19:18:41+02:00
Fantoma - aratare 
liliac-boroştean
CÁSĂ s. 1. clădire,
FÁTĂ s. 1. copilă

BĂIÁT s. 1. (înv. şi pop.) făt, (reg.) prunc. (A născut un ~ şi o fată.) 2. v. fiu. 
COPILĂRÍE s. 1. pruncie
FERMECÁT adj. 1. v. vrăjit2. magic, vrăjit. 

VRĂJITOÁRE s. babă, (rar) vrăjitoreasă, (pop.) 
CAIÉT s. 1. (Ban. şi sudul Transilv.) propis, (Transilv.) tecă, (înv.) tartaj. (~ de şcoală.) 2. caiet de notiţe v.maculator. 
(Dicţionar de sinonime)
CREIÓN s. condei, (pop. şi fam.) plaivaz, (înv. şi reg.) plumb, (înv., în Transilv. şi Ban.) ceruză. (Negustorul stă cu ~ul după ureche.) 
(Dicţionar de sinonime)