Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T09:49:16+02:00
Jumatatea de mar se afla la mine.
Mi-am gasit jumatatea.
Aceea este jumatatea mea.
Optimea reprezinta in domeniul educatiei muzicale o masura muzicala.
Nu-ti dau optimea mea de pepene.
Cred ca se face optimea punand o linie si deasupra 1 iar dedesupt opt.
Frate,sper ca te-am ajutat si nu ma supar daca imi dai niste puncte ca am ramas falita.
13 4 13
Mersi de ajutor, sunt nou pe acest site si nu stiu prea multe.Daca imi spui cum sa iti dau cate puncte, iti dau cate vrei vrei(am destule).
Presupun ca se da la;,,marcheaza ca cel mai bun'' sau sa ceva.
2014-03-03T10:16:18+02:00
Am mancat o treime de mar.(sub)
Am mancat jumatate de mar.(c.d.)
Jumatatea este a mea.(n.pred.)