Răspunsuri

2014-10-31T18:56:41+02:00
Inseamna ca sunt  cuvinte care nu se mai folosesc in limbajul omenec , au ieit din limba , sunt vechi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:00:26+02:00
În lingvisticăarhaismele sunt cuvinte, expresii sau moduri de exprimare învechite, care au ieșit din uzul curent al unei limbi. O parte din arhaisme se folosesc și în prezent, de exemplu în diverse opere literareistorice sau religioase, pentru a da un aer de vechime scrierilor, sau uneori în enunțarea legilor.
Multumesc pentru coronita.Ma bucur ca te-am ajutat!
cuvinte vechi,care se foloseau inainte,dar acum au disparut
Cu placere! Multumesc pt ajutor!
Pentru putin!