Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:52:07+02:00
Este formula.

1+3+5+...+2n-1 = nxn
noi avem
1+3+5+...+99 = 
2n-1=99
2n=99+1
2n=100
n=100:2
n=50
Suma va fi egala cu 50x50 = 2500
3 3 3
2014-10-31T18:54:39+02:00
1+3+5+.................+99=
=1+2+3+4+................+98+99-(2+4+6+.................+98)=
=99x100:2-2x(1+2+3+4+............+49)=
=99x50-50x49:2=
=99x50-50x49=
=50x(99-49)=
=50x5=
=50 la puterea a 2a
Sastii ca asa e bine ,pentru ca sunt cea mai buna din clasa la SUMELE GAUS astea.
Nui bine asa
Eu asa am invatat ,nu-i vina mea ca tu stii sa faci altcumva.
Bn poate si cum stiu eu si cum sti tu e bine
Da poate asa.