La o petrecere au fost 38 de baieti si fete.Marius a adus flori pentru 5 fete,Radu a adus flori pentru 6 fetfet,Serban a adus flori pentru 7 fete a

2
Scz nam terminat de scris
Fete si asa mai departe,ultimul baiat aducand flori pentru toate fetele.Cate fete au fost la petrecere?
Va rog ajtatima
Ajutatima
nu este foarte clar enuntul s.a.m.d ce inseamna?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:27:45+02:00
5-1 = 4 
38-4 = 34
34:2 = 17

1 aduce 5 flori
2 aduce 6 flori
ultimul aduce 17+4 = 21 flori  = 21 fete
1 5 1
2014-10-31T19:46:48+02:00
1...5 fete
2 ...6 fete

n.....n+4 fete
rezulta ca sunt fete cu 4 mai multe
n+n+4=38
38-4=34 ⇒ 2n=34⇒ n=17 baieti si 21 fete