Completati spatiile libere cu paronimul cerut de context :
originar,original,familiar,familial ,literar,literal
-Familia lui este …din Banat .
-A gasit o rezolvare … a problemei .
-Locul acela ii era …
-Imi plac mult emisiunile …
-A facut o transcriere …a textului
- Ii placeau mult sarbatorile …
Este urgent dau cel mai bun raspuns …••°°°••

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:50:08+02:00
Familia lui este originara din Banat.
A gasit o rezolvare literara a problemei.
Locul acela ii era familiar.
Imi plac mult emisiunile familiale.
A facut o transcriere literara a textului.
69 4 69
2014-10-31T18:53:32+02:00
Familia lui este originar din Banat 
A gasit o rezolvare originala a problemei
Locul acela ii era familial
Imi plac mult emisiunile literare
A  fost o transcriere literara a textului
ii placeau mult sarbatorile familiare
41 4 41