Răspunsuri

2014-10-31T18:42:54+02:00
-neingrijit
-nemolipsit
-necurat
-dezbracat
-neimbracat
-dezgroapa
-nepotrivit
-incomplet
-debloca
-international
Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:47:41+02:00
Padure-despadurit
Orginal-neoriginal
cusut-descusut
impletit-desplietit
impaturit-despaturit
inaltat-neinaltat
inghetat-desghetat
inteligent-neinteligent
albit-nealbit
scris-nescris