Răspunsuri

2014-10-31T18:26:05+02:00
O cladire unde te pregatesti pentru viitor,si cunosti lucruri noi.
A fost foarte bine
scoala inseamna un loc perfect pt a invata si a cunoaste lucruri noi.
Da bravo
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-31T18:26:11+02:00
Pentru mine scoala inseamna o lume plina de magie din care ai ce invata 
prentru mine scoala inseanmna un loc in care iti irosesti timpul si iti da teme