Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-31T18:24:33+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:25:58+02:00
Scolarel-format prin derivare cu sufixul ''arel'',cu radacina ''scol'' de la cuvantul de baza ''scoala''
radacina e ''scol'' pentru ca dupa formezi:SCOLar,SCOLareste,SCOLarita...
Rădăcina este scol
poi da la toate cuvintele care le-ai zis e sco nu scol de la cvantul de baza scoala
Este scol si GATA!!!!!!!!!!!!
Este scol.ai dreptate.