Răspunsuri

2014-10-31T18:20:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b-3x=56
a+b-3 ori 14 = 56
a+b-42=56
a+b=56+42
a+b=98

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:26:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b-3x=56
a+b-3X14=56
a+b-42=56
a+b=56+42
a+b=98
Sper ca te-am ajutat!
7 4 7