Explicati ce este gresit in urmatoarele enunturi si corectati-le:
-Pentru a urma in continuare o forma de invatamant potrivita, parintii mi-au dat mai multe exemple pilduitoare din biografiile scrise ale vietilor celebritatilor renumite.
-Avionul a survolat pe deasupra dunelor de nisip, dupa care a aterizat pe pamant.
-Problema pubelelor de gunoi in marile orase este foarte importanta.
-Participarea la un concurs de autoinfrumusetare proprie au invatat cum sa-si ingrijeasca tenul lor si cum sa-si epileze parul.
-Am mers pana intr-un loc in care drumul se bifurca in doua.
-Din cauza ca a baut prea mult vin imbuteliat in sticla, a facut gastrita la stomac.
VA ROG SA MA AJUTATI!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:45:20+02:00
-A urma in continuare
-Celebritatilor renumite
-Avionul a survolat pe deasupra
-A aterizat pe pamant
-Pubelelor de gunoi
-Autoinfrumusetare proprie
-Sa-si epileze parul
-Se bifurca in doua
Gastrita la stomac

16 4 16
multumesc
cu placere
exemple pilduitoare - este pleonasm, ambele cuvinte au acelasi sens, deci nu mai era nevoie sa foloseasca si un sinonim

- celebritatilor renumite - este pleonasm, fiind o celebritate era normal sa fie renumita, au acelasi inteles, deci nu era nevoie si de al doilea

- aterizat pe pamant - este pleonasm, a ateriza deja inseamna a cobora, nu poti ateriza si in aer

- pubelelor de gunoi - pleonasm, pubela
2014-10-31T18:55:09+02:00