Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:16:54+02:00
Meleaguri-locuri,regiuni,ținuturi
s-au adunat-s-au strîns, s-au colectat
plăpînd-firav,gingaș

tatăl*
tatăl lui ,vioara ei? așa e corect? că altfel nuștiu
sau si sa
da e foarte bine
cu plăcere
2014-10-31T18:20:52+02:00
Meleaguri=cuprins al unei asezari,regiuni,tinuturi.                                                   s-au adunat=s-au strans,s-au economisit.                                                           plapand=firav,fara rezistenta                                                                             tata=parintele sau                                                                                               vioara=scripca sa                                                                                               Sper ca te-am ajutat.succes
tu nu vezi ca este o EA
ba asa e pe carte
deci e inparanteza deci inseamna ca e exemplu
si eu trebuie sa deduc ce candesti tu DESTEPTULE
gandesti