Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:01:25+02:00
Şanşa pe care Dumnezeu ne-a dat-o de a avea o familie, de a avea prieteni, de ne alege viitorul etc. 
Bravo
in viata trebuie sa plantezi un pom , sa ai o familie , si sa crezi in DUMNEZEU. de acea nea dat dumnezeu pe pamant
Da excelent
2014-10-31T18:03:17+02:00
Totul ,fara ea nu avem ce manca,nu avem cum trai
nu existam
mantuirea sufletului
Si tie iti multumesc la toti va multumesc a fost un test