Da cite 5 exemple pentru
Cimpie val bulgar lac oglinda
Multumesc
Va rog ajutati-ma

2
poti sa fii mai concreta? nu inteleg enuntul!ce trebuie sa faci??
adjective sa cauti
explica mai clar!!
cite 5 adjective

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:53:59+02:00
Campie-mare larga vestejita alunecoasa ingalbenita Val-mare maiestuos lin rapid Lac-sec involburat curat murdar Bulgar-mic mare desfigurat imprastiat Oglinda-lucioasa sparta lata lunga incovoiata
2014-10-31T17:57:49+02:00
Campie=intindere vasta
val=unda,talaz
bulagar=locuitor in Bulgaria
lac=iaz
oglinda=obiect cu fata neteda si lucioasa avand proprietatea de a reflecta imaginea obictelor