Răspunsuri

2014-10-31T17:45:38+02:00
Trebuie sa ai cel putin 3 calitati Prima este de a te integra in societate A doua este de a a asculti si alte persoane Trebuie sa consideri ca toti sunteti egali
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T23:48:21+02:00
Consider ca cele mai importante calitati pe care trebuie sa le aiba o persoana pentru a se integra in societate sunt: respectul de sine si fata de cei jur, abilitatea de a se adapta oricarei situatii, abilitatea de a lucra in echipa (sau de a fi lider)
18 4 18
Poti te rog sa bifezi raspunsul ca "cel mai inteligent"?