Va rog ma ajutati si pe mine !
Aratati cum s - au format urmatoarele cuvinte :
a insira ; a dezlipi ; jalnic
omenesc; a pribegi ; infiorare
Scrieti forma actuala a urmatoarelor cuvinte din text :
cocoare , lumei , (frunzele ) zbot .
Va multumesc !

2

Răspunsuri

2014-10-31T17:49:23+02:00
A insira a fost compus din cuvintele in si siruire Cuvantul a dezlipi a fost formati din cuvant lipit Jalnic a fos format din cuvantul inegalitate Omenesc a fost alcatuit din cuvantul om si a pribegi din cuvantul pribeg ce inseamna graba Infiorare a fost alcatuit din cuvantul fior
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T18:03:24+02:00
A insira: format prin derivare cu prefixul ,,in-,, de la cuvantul de baza ,,sir,,
a dezlipi:format prin derivare cu prefixul ,,dez,, de la cuvantul de baza ,,a lipi,,
jalnic:format prin derivare cu sufixul ,,-nic,, de la cuvantul de baza ,,jale,,
omenesc:format prin derivare cu sufixul ,,-enesc,, de la cuvantul de baza ,,om,,
a pribegi:format prin derivare cu sufixul ,,-gi,, de la cuvantul de baza ,,pribeag,,
infiorare:format prin derivare cu sufixul ,,-are,, si prefixul ,,in,, de la cuvantul de baza ,,fior,,
cocoare=cocori
lumei=lumii
zbot=zbor(?!)
sper ca te-am ajutat...
12 4 12