Răspunsuri

2014-10-31T17:26:28+02:00
Eu invat
tu inveti
el/ea invata
noi invatam 
voi invatati
ei/ele invata

eu citesc
tu citesti
el/ea citeste
noi citim
voi cititi
ei/ele citesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:37:36+02:00
PREZENT:
-Eu invat.-Eu citesc
Tu inveti.-Tu citesti
El/Ea invata-El/Ea citeste
Noi invatam-Noi citim
Voi invatati-Voi cititi
Ei/Ele invata-Ei citesc
PERFECT COMPUS:
Eu am invata-Eu am citit
Tu ai invata-Tu ai citit
El/Ea invata-El a citit
Noi am invata-Noi am citit
Voi ati invata-Voi ati citit
Ei/Ele au invatat-Ei au citit
IMPERFCT:
Eu invatam-Eu citeam
Tu invatai-Tu citeai
El.Ea invata-El citea
Noi invatam-Noi citeam
Voi invatat-citeati
Ei/Ele invatau.-citeau
MAI MULT CA PERFECT:
Eu invatasem.
Tu invatasesi
El/Ea invatase
Noi invataseram
Voi invataserati
Ei/Ele invatasera
PERFECTUL SIMPLU:
Eu invatai
Tu invatasi
El/Ea invata
Noi invataram
Voi invatarati
Ei/Ele invatara.
VIITORUL I:
Eu voi invata
Tu vei invata
El/Ea va invata
Noi vom invata
Voi veti invata
Ei Ele vor invata
VIITORUL II
Eu voi fi invatat
Tu vei fi invatat
El/Ea va fi invatat
Noi vom fi invatat
Voi  veti fi invatat
Ei/Ele vor fi invata
 
1 5 1