Hey am nevoie de un mic ajutor la chimie ! 1. Oxigenul este cel mai..... element de pe planeta . In stare ..... libera, oxigenul se afla fie sub forma ....... , fie sub forma de ....... . Compusii care contin oxigen sunt de natura ...... sau ...... . 2. Compara modelul structural al moleculei de oxigen cu cel al moleculei de hidrogen si cu cel al moleculei de apa . Prin ce se aseamana si prin ce se deosebesc cele 3 molecule ? 3. Gaseste greselile din formulele urmatoare si scrie formulele corect : CO3 , Ca2O, MgO4, Na3O . 4. Ce cantitate de oxigen , exprimata in grame si in moli este necesara pentru a obtine 8,8 kg dioxid de carbon ? 5. Ce cantitate de oxigen se poate obtine prin descompunerea a 800 g apa oxigenata de concentratie 30% ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:43:14+02:00
1. Cel mai raspandit element; stare gazoasa 20% ; sunt compusi organici si anorganici si se gaseste sub forma de O2 fie sub forma de O3(ozon) 3. Co2, CaO, MgO, Na2O 5. Scri reactia : H2O2->H2+O2 si C=md supra ms ori 100 si rezulta md=c ori ms supra 100=30*800/100= 240 g md H2O2 dupa faci miu de H2O2 =2*1+2*16= 34 g/mol si afli acum nr de moli pt h2o2 =240:34=7 si bagi in reactie de unde rezulta ca o2 are 7 moli si acum afli masa de o2 : 7=masa supra miu => masa=7*16=112 g O2
7 3 7
2014-10-31T18:23:15+02:00
Bun,vapori.Cred ca aste sunt raspunsurile 1 si 3
1 1 1