Răspunsuri

2014-10-31T17:18:53+02:00
Pai...  \frac{1(2- \sqrt{5)} }{3} =  \frac{1*2-1* \sqrt{5} }{3}= \frac{2- \sqrt{5} }{3}
ms dar era -3
o scuze nu am fost atenta. in fine, tu doar schimba 3 cu -3 ca tot acelasi lucru este.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:20:32+02:00
\frac{1(2- \sqrt{5}) }{-3} \\ = \frac{1*2-1* \sqrt{5} }{-3} \\ = \frac{2- \sqrt{5}}{-3}
cred ca asa se rezolva
nu poti sa faci ceva mai mult