Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:20:20+02:00
Putem recunoate doar uitandu-ne in jur ,prin tot ceea ce a creeat ,dw la cele mai mici vietuitoare pana la animalele terestre si cele acvatice, plante, cerul pamantul ,Soarele ,srelele si absolut tot universul,dar si bineinteles privindu-ne pe noi insemDupa parerea mea, cu totii,indiferent de ce religie suntem sau din ce popor ne tragem ,Il avem pe Dumnezeu in suflet.In primul rand,exista o forta puternica pe care nu ne-o putem imagina sau intelegem ,dar o putem recunoaste doar
in ce cl esti?
nu apare nimic
a VII
aha..
in sfarsit ai gasit! merci mult!!:-)
2014-10-31T22:47:23+02:00
Singurul care nu ne tradeaza este Dumnezeu, oricate greseli vom face El ne va ierta deoarece ne iubeste . Putem spune ca ne este un prieten adevarat chiar daca nu il putem vedea  este in fiecare secunda langa noi ,unii oameni se roaga la Dumnezeu numai cand au nevoie de El si nu e bine in fiecare zi trebuie sa ne rugam si sa-i multumim , suntem oameni si toti gresim  . Trebuie sa-i multumim pentru tot ce ne-a dat in viata asta ca suntem sanatosi si daca suntem bolnavi trebuie sa ne rugam sa ne vindece , daca crezi cu adevarat in Dumnezeu El te va ajuta mereu ! 
1 5 1