Răspunsuri

2014-10-31T17:08:50+02:00
 Roşia Montana este campionul absolut, cu rezerve între 600 şi 700 tone de aur, dar mai sunt la Bucureşci-Rovina cam 100 tone de aur, sau la Barza, circa 300 de tone.Se mai gaseste in Bihor,Arad,Hunedoara,Caras Severin,Alba,Cluj,Maramures.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:15:51+02:00
Minereurile de aur pur, în afară de aurul nativ, sunt foarte rare. Aurul se găsește majoritar în doar câteva minerale rare și într-o proporție mai mică în alte câteva. Uneori acesta e întâlnit și sub forma de aliaj cu alte metale, în special argint.