1. Gaseste greselile din urmatoarele formule chimice si corecteaza-le:
CO₃, Ca₂O, MgO₃, SO₄, Na₃O.

2. Egaleaza ecuatiile reactiilor chimice si precizeaza tipul fiecarei reactii chimice:
H₂O₂=H₂O+O₂
O₂+K=K₂O
O₂+Al=Al₂O₃

3.Ce cantitate de gaz metan rezulta prin reactia directa dintre carbon (C) si hidrogen (H) daca s-a folosit hidrogenul obtinut prin reactia dintre 400g acid clorhidric (HCl) 36,5% si zinc. (Zn)

Raspuns cat mai repede !! Macar primele 2 daca nu il stiti pe 3. Va rog !

2

Răspunsuri

2014-10-31T17:11:38+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:13:33+02:00
1.CO2,CaO,MgO,SO3,Na2O
2.
-H₂O₂=H₂O+O₂->reactie de descompunere
-O₂+4K=2K₂O->reactie de combinare
-3O₂+4Al=2Al₂O₃->reactie de combinare