Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:00:07+02:00
Masele atomice nu trebuie sa le stii pe de rost, ti se dau mereu in probleme sau in tabel. De exemplu MCaCO3=40+12+3*16=100 g deoarece Ca are masa atomica 40, C are 12 iar oxigenul 16 si tu il inmultesti cu 3 pentru ca este O3. Daca era O2 faceai 16*2. Sper ca te-am ajutat.
profa mea dupa ce ne dadea un exercitu imi zice sa scriu literele dar nush ce litere... :(
Probabil se referea sa scrieti Ca+C+O3 si dupaia sa inlocuiti cu cifre.
da poate asta era :)
dar numerele de unde leai scos?
2014-10-31T18:33:24+02:00
1 u = 1,660 540 2(10) x 10−27 kg (cu o incertitudine relativă de 0,59 x 10−6)