Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T17:44:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L= lungimea
l=latimea  = 2L/3
P = 2 l +2 L =  4L/3+ 2L = 80
4L+6L=80*3
L= 240 /10 = 24
l= 2*24/3 = 16
diagonala d² = 24²+ 16² = 832
d=2³√13


2 5 2
2014-10-31T17:58:01+02:00
L=24, l=16 dar radical din 832 este 8 radical din 3