Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T16:43:39+02:00
A se da pe brazda-a se indrepta
a-si dea sema=a lua la cunostinta
a face zile fripte cuiva=a enerva pe cineva
a face pe cineva cu ou si otet =a jigni pe cineva
a scoate din fire= a enrva pe cineva
a taia frunze la caini=a lenevi
2 4 2
2014-10-31T16:57:19+02:00
1) a se indrepta; 2) a realiza, a constata; 3) a umili, a certa; 4) a chinui; 5) a enerva; 6) a lenevi.
Poti te rog sa imi bifezi raspunsul ca "cel mai bun"?