Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T19:27:24+02:00
Oaspeţii primăveriide Vasile Alecsandri                        În fund, pe cer albastru, în zarea depărtată,                        La răsărit, sub soare, un negru punct s-arată!                        E cocostârcul tainic în lume călător,                        Al primăverii dulce iubit prevestitor.                         El vine, se înalţă, în cercuri line zboară                        Şi, răpide ca gândul, la cuibu-i se coboară;                        Iar copilaşii veseli, cu peptul dezgolit,                        Aleargă, sar în cale-i şi-i zic: “Bine-ai sosit!”                         În aer ciocârlia, pe casă rândunele,                        Pe crengile pădurii un roi de păsărele                        Cu-o lungă ciripire la soare se-ncălzesc                        Şi pe deasupra bălţii nagâţii se-nvârtesc.                         Ah! iată primăvara cu sânu-i de verdeaţă!                        În lume-i veselie, amor, sperare, viaţă,                        Şi cerul şi pământul preschimbă sărutări                        Prin raze aurite şi vesele cântări! 
1 5 1
2014-10-31T21:26:44+02:00
Stupul lor 
    de Tudor Arghezi
Stupul lor de pe valcea
Sta pazit intr-o broboada
De trei plopi inalti de nea
Pe o blana de zapada.

Prisacarul  le-a uitat
Si-a cazut si apeste ele
Iarna, grea ca un plopcat,
Cu chenar de peruzele.

Inlauntru insa-n stup
lucratoarele sunt treze
Si facand un sinur trup
Nu-nceteaza sa lucreze.

Că nici una n-a muncit 
Pentru sine ci-mpreuna
Pntru stipul implinit
Cu felii de miere buna.
1 5 1