Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T16:06:36+02:00
Banca- Eu stau pe o banca (obiect)
         - Am scos banii de la banca (institut)
2 lac- El innoata in lac (apa)
       - S-a dat cu lac pe unghi. (oja)
3 liliac- A vazut la Zoo un liliac (animal)
         - A plantat un liliac (planta)
4 somn- A prins un somn. (peste)
           - A mers la somn (dormit)
16 4 16
2014-10-31T16:19:59+02:00
1.Mama lucreaza la banca.(oficiu de stat unde se depun banii,cladire,loc de munca)
M-am asezat pe o banca proaspat vopsita.(loc unde te poti aseza)
2. In apropiere este un lac mare cu multi pesti. (strangere de apa)
 Usa a fost data cu lac.\ Mi-am vopsit unghile cu lac.(vopsea)
3. Ce frumos miroase liliacul ! (floare frumos mirositoare)
 Prietenei mele ii e frica de lilieci.( animal nocturn)
4. Cred ca voi trage un pui de somn.( a dormi)
 Tata a prins un somn mare cand a mers la pescuit cu vecinul nostru.(peste)
6 3 6