Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T09:00:42+02:00
GA =10+GD      GA=2/3AD  GD=1/3AD                                                                        2/3AD=10+1/3AD AMPLIFICAM PE 10 CU 3                                                                 2AD=30+AD                                                                                                             2AD-AD=30                                                                                                                    AD=30
2 5 2
2014-03-03T10:04:38+02:00
 stim caciG se afla  pe fiecare mediana la 2/3 fata de varf si 1/3 fata de baza    GA=10-GD  GA=2/3  AD  GD=1/3AD            INLOCUIM  2/3AD=10+1/3AD  2AD=30+AD  AD=30
1 5 1