Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-03T09:21:05+02:00
CD+DG=60                                                                                                                                                      DG=60-CD    DAR DG=1/3CD                                                                                                                 1/3CD=60-CD    AMPLIFICAM CU 3 PE 60 SI PE CD                                                                                  CD=180-3CD                                                                                                                                             CD+3CD=180                                                                                                                                                  4CD=180                                                                                                                                                    CD=45
3 5 3
2014-03-03T12:18:16+02:00
CD=3*GD ( deoarece G e centru de greutate) => CD+GD=4GD=> 4GD=60=> GD=15=> CD=45
2 5 2