Hey buna sunt delia !!! Ati putea va rog sa imi spuneti daca trebuie sa platesc pt. a descarca un nou Microsoft original? Sau trebuie sa platesc si pt unul provizoriu !!! Va rog sa ma ajutati !

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-31T15:07:59+02:00
Nu trebuie,dar acuma sa ti zic nu stiu de unde pe ce site il gasesti.
hey dak faci site-ul tau trebuie sa platesti?
2014-10-31T23:58:59+02:00
Nu cred ca tb. sa platesti
pentru un pachete de programe microsoft originale trebuie sa le cumperi,,,,dar daca vrei doar sa ai cu ce lucra poti download-a ce va de pe net